seuraan liittyminen

Seuraan liittyminen

Yhdistyksemme tavoitteena on koota yhteen Kuntun suvun sukulaiset. Sukuseuran varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä 18 vuotta täyttänyt henkilö, jonka vanhempi tai esivanhempi on Kunttu-sukuun kuuluva henkilö tai joka on liittynyt sukuun avioliiton kautta.

Kuntun sukuseuraan liittyminen tapahtuu seuraavasti:

Ilmoita seuran jäsenrekisterivastaavalle kiinnostuksesi liittyä seuraan osoitteeseen tarjamonto [at] gmail.com. Liitä mukaan seuraavat henkilötiedot:

Henkilötiedot tarvitaan seuran jäsenrekisteriä ja jäsentiedotteiden lähettämistä varten.

Henkilötietojen saamisen jälkeen jäsenrekisterivastaava lähettää sinulle jäsenmaksulomakkeen joko sähköpostiin tai halutessasi kirjeellä. Seuran jäsenmaksu on 20 euroa vuodessa. Kun jäsenmaksu on maksettu olet Kuntun sukuseuran jäsen. Jäsenpostia saat keskimäärin kerran vuodessa.

Seurasta eroaminen

Seurasta voi erota kahdella tavalla.

Sukuseura toivoo että kuolleen henkilön omaiset ilmoittaisivat seuralle jäsenen kuolemasta. Kuolemasta voi ilmoittaa samalla tavalla kuin eroamisesta kohdassa kaksi.

Takaisin Yhdistys-sivulle